duminică - 8 decembrie 2024
Prima pagină / Planuri Urbanistice / PUZ – Colosseum Centre
PUZ – Colosseum Centre
Colosseum Centre

PUZ – Colosseum Centre

PUZ – Colosseum Centre – Sos. Chitilei, Sector 1, Bucureşti

Prezentul PUZ modifica PUZ-ul Sos. Chitilei sector 1 aprobat cu HCL 1 56.2005.

Suprafata studiata prin PUZ – cca. 70 Ha.

proiect aprobat

Aviz de Urbanism – PUZ – Colosseum Centre

Hotarare CGMB – PUZ – Colosseum Centre

Prezentul plan urbanistic are ca obiect stabilirea reglementarilor de construire pentru zona marginita de şos. Chitilei la sud  – str. Godeanu Constantin la est – proprietate Romtrans la vest si proprietati particulare la nord .

Teritoriul ce face obiectul PUZ este situat în partea de vest a municipiului Bucureşti . Zona respectiva este formata din terenuri cu destinaţie agricola, pe care după anul 1991 s-au făcut puneri în posesie în conformitate cu fondul funciar (Legea nr.18/90).

Regulamentul este alcătuit pentru următoarele zone, subzone şi unităţi teritoriale de referinţă:

  • Zona mixta – M3 – conţinând comert, servicii, hotel, cu clădiri având un regim de construire continuu sau discontinuu şi înălţimi maxime de 25 m, cu – P.O.T. maxim 70%,  CUT maxim = 2,5 mp. ADC / mp. teren
  • Zona destinata spatiilor verzi:

V3–subzona spatiilor verzi pentru agrement, cu
POT max. = 27%,  CUT max. = 0.3 mp. ADC / mp. teren

V5 – subzona spatiilor verzi – culoare de protecţie faţă de  infrastructura tehnică

  • Zona Sos.Chitilei, Str. 16 Februarie, Str. C.Godeanu, zona rezervata reabilitarii circulatiei.

  ZONA CIRCULATII

GENERALITĂŢI: CARACTERUL ZONEI.

Zona Sos.Chitilei, Str. 16 Februarie, Str. C.Godeanu, zona rezervata reabilitarii circulatiei.

 Zona rezervata reabilitarii arterelor : Soseaua Chitilei, Str. 16 Februarie, Str. Constantin Godeanu.

Zona rezervata extinderii soselei Chitilei. In prezent sos.Chitilei are un profil carosabil de 14 m, cu  trotuare carosabile de aproximativ 8.0 m.

Reabilitarea soselei chitila se doreste a se realiza de la intersectia cu strada 16 Februarie pana la soseaua de centura a orasului Bucuresti, pe o distanta de aproximativ 2,5 km.

Soseaua Chitilei se va extinde cu un profil transversal de 40,0 m, compus din 3 benzi cu latimea de 3.5m pe sens. Fata de profilul carosabil extins se propune pe fiecare parte a strazii cate o zona de spatiu verde cu latimea de 2,0 m si alei pietonale de min. 3.0 m.

Se vor reabilita intersectiile dintre Soseaua Chitilei si strazile Constantin Godeanu si 16 Februarie.

Se propune realizarea unui pasaj subteran, pe str.Constantin Godeanu, pe sub intersectie. Pasajul va avea latimea de 20 m , cu 2 benzi pe sens, si cu un scuar intre benzi de 4,0 m. Racordarea circulatiilor intre str. Constantin Godeanu si Sos. Chitilei se va face cu cate o banda, cu latimea de 4,0 m.Intersectia dintre Str. Constantin Godeanu si Sos. Chitilei va fi semaforizata.

Str. 16 Februarie se propune a fi extinsa pana in Sos. Chitilei. Astfel se va propune o intersectie semaforizata ce va rezolva problema traficului pe str. 16 Februarie, Sos. Chitila, Str. Laminorului, Str. Proletarului.

Pentru amplasamentul ce a generat acest regulament de urbanism se propun 2 accese din Sos. Chitilei. Cele 2 accese pe proprietate sunt propuse a se realiza la o distanta de aproximativ 400 m unul fata de celalalt. Primul acces propus pe Sos. Chitilei se afla la o distanta de 400 m de intersectia cu str. Constantin Godeanu. Pentru rezolvarea accesului s-au propus 4 benzi de circulatie, fiecare cu latimea de 4,5 m.Se propune realizarea unui pasaj subteran, pentru banda ce preia traficul de pe proprietate spre partea stanga, pe Sos Chitila. Profilul total al acestui acces carosabil este de 23 m , cu tot cu scuarurile propuse intre benzi.

Cel de-al doilea acces din Sos Chitilei este propus a fi realizat la o distanta de aprox. 1200 m de Centura Bucurestiului. Acest acces este compus din 4 benzi, dintre care 3 grupate. Asemanator cu primul acces rezolvarea traficului de pe proprietate spre sensul indepartat se face prin realizarea de pasaje subterane. Acest acces are propuse 2 accese subterane pentru sos. Chitila, sensul de mers spre centrul orasului.

Zona rezervata extinderii Str. Constantin Godeanu. In prezent str. Constantin Godeanu are un profil carosabil ce variaza de la 12.5m la 15 m, drumul fiind din pamant.

Se propune extinderea strazii cu un profil de 40.0 m, cu cate 2 fluxuri cu 2 benzi pe sens. Fiecare flux va avea un profil carosabil de 8 m . Se propune amplasarea unui scuar cu spatiu verde, cu latimea de 4,0m intre cele 2 fluxuri. Spatiile verzi propuse la limita exeriara a carosabilului vor avea latimea de 2,0 m, iar aleile pietonale la fel. In zona intersectiilor cu Soseaua Chitilei, cu Str. 16 Februarie si strazile laterale se propune cate o artera locala pe fiecare sens pentru rezolvarea traficului.

Se propune realizarea unui sens giratoriu in intersectia dintre Str. 16 Februarie si Str. Constantin Godeanu. Sensul giratoriu va avea raza exterioara de 30 m si raza interioara de 15m. Totodata se propune realizarea unui pasaj subteran, pe str.Constantin Godeanu, pe sub intersectie. Pasajul va avea latimea de 20 m , cu 2 benzi pe sens, si cu un scuar intre benzi de 4,0 m. Racordarea circulatiilor intre str. Constantin Godeanu si Str. 16 Februarie se va face cu cate o banda, cu latimea de 4,0 m.Intersectia dintre Str. Constantin Godeanu si Sos. Chitilei va fi semaforizata.

Distanta dintre cele doua intersectii principale, rezolvate cu pasaje si sensuri giratorii de pe strada Constantin Godeanu este de 650 m.

Reabilitarea strazii Constantin Godeanu se va realiza de la Soseau Chitila pana la intersectia cu bulevardul Bucurestii Noi.

Se propune realizarea unui al treilea acces pe amplasament, de pe Str. Constantin Godeanu, in dreptul sensului giratoriu din intersectia cu str. 16 Februarie. Accesul va avea 2 benzi , cate una pe sens, cu latimea de 5.0 m. Prin acest sens giratoriu va trece si calea de rulare a tramvaiului propus de pe str. 16 Februarie, catre amplasament.

Zona rezervata reabilitarii str.16 Februarie. In prezent str. 16 Februarie are un profil transversal de aproximativ 29 m, si drumul in prezent este din pamant. Traseul strazii 16 februarie se opreste la intersectia cu str. Acordului. Se propune extinderea strazii. 16 Februarie pana in Sos. Chitilei. Astfel se va propune o intersectie semaforizata ce va rezolva problema traficului pe str. 16 Februarie, Sos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Required fields are marked *

*